Ebru52- pembebiranneadayi 1 cm dıyene geçen posta yazmıştı kız bır hafta sonra doğdu dedi gezdim öyle bir hafta yazmıştı
Ebru52- pembebiranneadayi kişiden kişiye degısıyor yanı nst de sancın çıkar yada suyun Gelır yada nişan nişan gelırse 2 3 gün sonra olabılıyormus doğum
Ebru52- pembebiranneadayi evet normal rutın kontörle gıttı öğlen 1 gıbı nst de sancı çıkmış gel alltan bakayım sana demıs 4 cm açılman var eve gönderemem senı yatış verıyorum dedi özele gıdyordu onun tek belırtısı 3 gündür ıshal varmış oda doğum belırtısıymıs mesela yatırmışlar epıdural taktılar akşam 6 da doğurdu
Cansuu-h Kasık ağrısı vajina ağrınız var mı son 14 bi haftadır ara ara tek kalçama ağrı giriyordu bugün bacak arama keskin ağrı girmeye başladı
pembebiranneadayi Cansuu-h Bende de oluyor bacağım çekiliyor gibi ve sürekli vajinada baskı hissediyorum