pembebiranneadayi Ebru52- İlaç kullanmış mıydın enfeksiyon için oda önemli Şikayetlerin azaldıysa yaptırmanı da anlamı yok açıkçası🙏🏼
pembebiranneadayi Ebru52- Ben de bir kere fitil kullandım havuza girmiştim ama önlem amaçlı vermişti İnşallah bir şey çıkmaz merak ediyorum yarın buraya yazarsın 🙏🏼
Aytengedk pembebiranneadayi Ayy benimde son 10 ama hiç gelecek gibi durmuyor manda yoğurdu yemiştim geçende ve daha yeni öğrendim hamileyken manda yoğurdu yersek bebek geç dogarmis😂
pembebiranneadayi Aytengedk vallahi ben öyle şeyler yemedim ama bakalım bizimkinin gelmeye niyeti yok🤣
pembebiranneadayi Ebrarabla_06 Öyle bir geçiyor ki vallahi bizim de son 10 gün ne ara bitti diyorum 😁
Aytengedk Ebru52- Bugun hurma yemeye ve adaçayı içmeye başladım ama maalesef 1 kere yemedim 1 haftanın 4 günü yedim manda yoğurdu
pembebiranneadayi Ebru52- demedi bir şey sadece çatı muayenesi yaptı nst çektirdim Keyfi yerinde gelmeye niyeti yok bekleyeceğiz dedi 8 Aralık dedi en son 🥹 Bu cumartesi yine gideceğim
Aleynadzgn pembebiranneadayi Şu 2 3 gündür karnımın alt kısmı çok ağrıyor normal mi sizce bugün daha şiddetliydi
Drnzgn pembebiranneadayi benim uygulamaya göre son 15 ama doğuma 8 gün var sezeryan olacağım için 39 da alacak doktor
pembebiranneadayi Ebru52- Ben günde 2 bardak süt hem midemi rahatlatıyor, hurma ceviz kefir ve muz bunları tüketiyorum