Ebru52- ne kadar oldu enfeksiyon çıkalı? Yoğunsa kültürü unutmuş olabilir hatırlatmakta fayda var söyle yine ver kafan rahat olsun benim doktorum 38’de yaptı işte öyle abartıldığı gibi de ağrısı yok parmakla yapıyor zaten müsaitsin normal yapalım dedi 8 Aralık’a kadar bekleyelim dedi 🥺🥺🥺