2melkannsi pembebiranneadayi bende son 10 😁❣️ az önce bende bu başlığı yazacaktım vazgeçtim bu postu görünce yorum yapayım dedim
Ebru52- pembebiranneadayi benimde oynaması arttı normalde çok sakın bebek ne karnım düştü ne de nişan aynıyım hiç bir belirti yok yarın kontrol var
Ebru52- pembebiranneadayi ben devlete gidiyorum boyu 49 cm di kılosunu soramadım tam soracaktım pat kalktı doktor devlet pek ılgılenmıyor yarın sorcam ama kanala ınmıs mı kılaosınu falan kız benim Ki sen kı kaç kilo yarın akşam yazarım bu postun altına haberlesırz