Ben de spinal ile doğum yaptım 9 yıldan fazla oldu. Çok korkuyordum ama hiç olumsuz bir şey olmadı çok şükür. Doktorunla konuşursan sakinleştirici verebilirler sana. Spinal için belime iğne yapıldıktan sonra uzandım ve hep dua okudum ben. Yanımda hemşire falan konuşmaya çalıştı ama sadece gözümü yumarak, başımı sallayarak evet hayır gibi geçiştirdim, duaya devam ettim ☺️
Doktor başlamış bile o arada, şimdi oğlunu çıkaracağız dedi. O ara acı hissi değil ama bebeği çıkarırken olan çekiştirmeyi hissediyorsun biraz.
Sonra da zaten hemen bişeye sarıp yanına veriyorlar bebeğini🥹 biraz öyle kaldıktan sonra onu temizleyip giydirmeye götürüyorlar, senin de dikişini falan hallediyorlar. Sonra odada buluşuyorsunuz tekrar.
İlk ayağa kalkış ve yürüyüş evet zor ama her ameliyatta bu böyle. Sadece aşağı bakmamaya çalış kalktığında ve tuvalete falan gittiğinde, benim tansiyonum çok düşmüştü o yüzden. Tuvalatte bayılıyordum az kalsın.
Bir de eve gelince çok baş ağrısı olmuştu, spinal anesteziyi vücuttan atamadığım için🥲 bol su, kahve içip dinlenince o da geçti.
Şimdi 2.ye hamileyim. Yine bu kadar rahat olacağını bilsem direkt sezaryen isterim.