Abaegrkk Mervebbcggf bende spinal oldum çok rahat geçti ikinciyide spinal istiyorum. Sondayi uyusturmadan taktılar ama acı falan hissetmedim ben. Gerçi dogumum başlamıştı sancidan da hissetmemis olabilirim
Yazmelegi_ Smyye0303 ben eşime saydirmisim ama küfür frlan değil birde doktoruma laf etmişim ahahah halbuki Cook severim doktorumu
Yazmelegi_ Smyye0303 bende önce spinal diyordum çevremde ki spinal olanlar hep bel ağrısı kaliyo diyince genel oldm ahahah aman iyiki grnel olmuşum
Gunesmoms Mervebbcggf bol bol kahve iç ama çok fazla iç doğumdan çıkınca hemen… birde sakın başını hareket ettirme ameliyatta