ecembugra53 Mervebbcggf kuzum spinal cok rahat ben oldum ilk gebeliğimde hiç korkma 2. ye hamileyim yine spinal olucam canım🙂 hiç korkulacak bi yanı uok sakın kendini korkutma o cocugunu o an sana veriyorlar o anı düşün hayal et canım cok guzel bi an o ya tarif edilemez😍
Eda91- Mervebbcggf Aa hayır. Korkulacak hiçbir şey yok. Herkesin doğumu bir değil, bedeni bir değil. 3,5 yıl önce spinal oldum. Şimdi 18 haftalık hamileyim. Yine spinal olacağım. Üstelik yurt dışında. Hiç bilmediğim bir yerde. Asıl benim korkmam gerekiyor :) ama aynıdır diye düşünüp kendimi iyi hissetmeye çalışıyorum
Smyye0303 Mervebbcggf hiç biseyden korkma çok kolay iğnesi kıl gibi hiç hissetmiyorsunn hemen uyusup 5-10 içinde bebeği cikartiyo anlamıyorsun bile sonra senin rahmi kapatıp cikariyo odana eğer çok korkuyorsan genel.anestezi isteğinde bulun ama çoğu doktor spinali oneriyo hem bebeğe gitmiyo narkoz hemde sen kendinde oluyorsun canim 😊
Mervebbcggf ecembugra53 az once okudum biri facia gibi gecti ilki demis bende cok korkuyorum o cekismeleri bisederim dikisleri karnima bastirmalari diyr 😔 bebegin kafasida buyuk dedo cikarken cokmu hisederim acaba 😔
Smyye0303 Mervebbcggf yok hiç hissetmiyorsunn cikarken sen ne bakiyon herkes panik atak olmuş essek kadar insanlarız uyuşan şeyler hissedilmez ki sadece hareketlerini anlıyorsun doktorlarin oda normal yani aci yok bişey yok anestezi uzmanı zaten hiç durmadan konuşuyorlar senle😀😂
ecembugra53 Mervebbcggf kuzum kimseyi dinleme bak o oyle olmuş korkmuş belli ki benim bebeğimin kafası cok büyüktüncanım olsa bende oyle olurdu korkma canım korkma milleti iyice dinleyip korkutma kendini rahat ol dua et bol bol
Gulkar Mervebbcggf hicbirsey hissetmiyorsun bir ağlama sesi geliyor diyorsun ne çabuk oldu 2.hsmileyim 3.sezeryanim hiç korkmuyorum zaten uyuşuyor o bolgen ben sadece bir ara yanık kokusu aldım nedendi bilemiyorum
Mervebbcggf Smyye0303 valla bende oyle istemiyorum genel hani cok okudum bi icim rahatladi bebegimi goreyim dedim kokusunu alayim ama oynuyolar hisediyosun yok uyusmadan kestiler yoj bastirdilar bunlarida okuyunca cok korkuyorum😔😔
aminehumamoms Smyye0303 kaç saat sonra uyuşukluk geçiyor bide sondayı iğneyi vırduktan sonramı takıyolar😕
Kebelekk Canım kim bu saçmalığı snaa diyor hiç bişey hissetmiyosun kii gayet güzel geçiyo kendini kasma 3 yıl önce oldum şimdide 14 haftalık hamileyim
Mervebbcggf Kebelekk ne guzel rabbim size tekrar nasip etmis spinal uyi ozaman yani kotu bisey olsa kimse yapmaz dimi
Smyye0303 aminehumamoms uyusunca takılıyor eğer doktora sor uyusmadan önce takılırsa da hissetmiyorsun pek ama sen uyusunca takılmasını istersin canim .. valla uyuşma 1-2 saate falan geçmeye başlıyor ağrın olunca cagiricaksin hemşireyi sana serumuna ağrı kesici yapiyo geciyo
Smyye0303 Mervebbcggf ya şimdi bastırıyorlar iki üç saniye oda çok normal öylece karnını açıp cikmiyo uğraşıyorlar biraz canim benim korkma hiç çünkü bebeği cikartmalari gerekiyor ama sen acı falan hissetmiyorsunki öyle deli gibi falan da yapmıyorlar ya 😂 ve uyusmadan asla kesmiyorlar zaten bı sıcaklık bâsliyo belden aşağı bende dedim doktora daha yeni uyustum ya hissedersem diye oda anlarız hemen müdahale ederiz dedi anaaaa bı baktım bebeği çıkarttı doktor ben hala uyustummj diyesiye adam kesmiş beni😂insana işkence edecek halleri yok canlı canlı ortalığı yıkarsın valla
aminehumamoms Smyye0303 evet ben uyuşmadan isteyemem zaten çok korkuyorum 🥹 Hayırlısıyla yapayımda doğumumu başka bişey istemem valla
Mervebbcggf Smyye0303 yani tabi kesmezler sonda takiliyomus beb uyusukken takin dicem doktora bide uyusukken bastirin dicem cok aci hisetmiyim diye tabi.ilk kalkis cok zor panik atak oluyosun uyusurum insallah ya allahim benimde hemen olsun bitsin dua edin ne olur 😔😔
Pinark92 22+3 Olduk detayı stresim o bu bitti şimdi doğuma sardım nasıl olcak yapabilecek miyim her türlüsünden korkuyorum . doğduktan sonra bebeğime yetebilecek miyim eve eşime vs vs şimdi bunları düşünmeye başladım
Smyye0303 Mervebbcggf kız uyusukken yapıyorlar hepsini sondayi karnına bastiriyorlar zaten merak etme çok stres yapma korktuğunu degmicek valla bak sen pozitif ol uyuşmayana dozu fazla veriyorlar uyuşmayan insanmi olur hiç korkma asıl ben uyuşmayan bı insan tipiyim dişten çok çektim sen düşün ameliyata girince uyuşma diye korktum bosunaymis sen bebeğini düşün o minnacık halini kokusunu pembe suratını çok tatlılar herşeyi o unutturuyo vallla😀
Smyye0303 aminehumamoms uyuşturup takıyorlar normalde canim kız korkma boşuna strese girme bebekte stres olur 😊korktuguna degmicek bak gör ameliyata girisinle çıkışın bir olcak
Mervebbcggf Smyye0303 yaaaa cok mersk ediyorum nasil olucak diye gordukten sonra hersey bitiyor annelik iste korkuyorum diyorum kuveze girmesinde ameliyat neyse olup biter ama onun kokusuni alamam diye korkuyorum😔😔