Violetaa sen yine de universite hastanesinde genetige git. Belki dusunmeye basladiginda kullanman gerekecek direk igneyi belki normalde de coraspin falan kullanip hamilelik baslayinca takviye igne verecekler bilemezsin. Qrkadasim normalde hap kullandi hamileliginde hap yaninda ilac daha kullandi yeterli gelmedigi icin. Rabbim yardimcin olsun zor surecler Rabbim isteyen herkezin kucagini doldursun inşallah