Hafize123 Gamzealptkn aynı durumdayım doktorlarım en son perşembe verdım ınsallah yükselme olmuştur keseyı görürüm bende çok korkuyorum ☹️☹️
Kitapkolik660_ Gamzealptkn düştüyse elinden ne gelecek neden psikolojini bozuyorsun sürekli takip yaparak kimyasal olsa bile bunu engelleyemezsin ki
Gamzealptkn Zynp12 aminn inşallah 1,5 saat snra çıkcak çok zor beklemek alcağm sonuçtan çok korkuyorum
Gamzealptkn Hafize123 vala bi haftadr kan veriyom bi de tek koldan bulunuyo damar aynı yerden 8 kez kan verdm dermanım kalmadı artk yükselsin sağlıkla ilerlesn sağlıkla gelsn ben razıym 😞😞
mimar_anne Gamzealptkn ama çok güzel artmış yine de canım benim de 192 den 343 e yükselmişti şimdi 14 haftalığım bence güzel artmış %60 artması yeterli
Violetaa @Gamzealptkn sonucum çıktı yine düşük yapıyorum sanırım cuma günü 158 bugün pazartesi 121.3 çıkmış
Gamzealptkn Violetaa kimyasal oluyor sanırm çok üzgünüm 4 kere yaşadm kimyasalı benmde 2 katı artmamiş 😞😞
Filiz-kkn04 Gamzealptkn üzülme canım bende 4 kimyasal geçirdim sol tüpümde sıvı varmış sol tüpüm alındı 2 aşılama oldum hep kimyasal oluyodu sonra kendiliğimden hiç beklemediğimiz anda hamile kaldım