mimar_anne ayy inşallah benmde sağlıklı ilerler 30′dan 46 olmuştu o zaman da az artmştı sonra 46′dan 111 oldu sevndm derken şimdi yne az yükseldi bu bebeği de kaybetcem diye çok korkuyorm bi de hiç kendmi hamile gibi hissetmiyorm ne bileym bi bulantı bi baş dönmesii göğüs ağrm vardı o da gitti herkesde olcak diye bişey yok tabi de daha kalp atışı falan görmeynce acaba sağlıklı değil mi diye kuruyorm kendmi🙈🙈