Bende 1 sene önce memorial de doğum yaptım. Şimdi yeniden hamileyim oraya gidiyorum memnun kaldım hastane temiz hijyenik doğumhanede odada iyiydi herşey odaları çok konforlu süsleme yapmıyorlar sadece şerbet geliyor bir de doğumdan sonra kuaför geliyor. Ücret olarakta gebelik takip paketi olarak 24 bine anlaştık. Doğum ücreti de ayrı oluyormuş 18 20 arasıymış şuan ama yeni yılda artacak demişlerdi.