Elffyns
Aa öyle mi, ben de gideyim o beşinci kata. İnsan daha önceden görünce heyecanı azalıyo.
Ben 28 haftanın içerisindeyim. Hatta bu hafta yine kontrolüm var.
Bebek için kıyafet ne götürcez acaba? Onlar yenidoğan takımı veriyo sanırım.
Bi de kuaför hizmeti var paketin içinde. Benim için çok önemli😂 en azından saçıma bi fön çekseler güzel olur.
İnşallah siz de hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi