Zezey0 merhaba ben memorialda kudret hocaya gidiyorum. 17. haftamdayım çok memnunum. doktor takibi ve testler için toplam 24 bin ödedik ancak bir de doğum ücret var, yılbaşından sonra zamlandığı için tam net bilmiyorum. hastane ortamı, doktor, genel bakış için her şey kaliteli gidiyor.