Rumiks Kızlar selam memorial da dogum yapanlar ya da yapacaklar konuşalım biraz kimler memorialda dogum yapacak
Rumiks Elffyns allahim hayırlı doğumlar nasip etsin bende 37 haftalik orda mi gidiyorsunuz randevulara yoksa klinikten mi geliyosunuz
smnbr Elffyns Merhabalar Doğumunuz gerçekleşti mi? Ben de memorial da takipliyim ve inş şubatta olacak doğum Hastane çantanıza süt pompası koydunuz mu? Pompayı hastanenin verme durumu var mı acaba
Elffyns Rumiks doğumhane katına çıktım odalar da tek kişilik zaten herşeyi var için de ebelerle tanıştık zaten kapsamlı hastane
223mom Merhaba bende memorial de yapacağım 37. Haftadayım ama gidip bakmadım odalara vs . Daha önce giden tanıdıklarım var memnunlardı .
Elffyns 223mom hayır oda süsleme yok yemek var lohusa şerbeti falan var ikram fotoğraf çekimi yok isterseniz hastanenin anlaşmalı fotoğrafçısı var
Attoya İlk doğumumu memorial da yaptım odaları hizmeti yoğun bakım ünitesi doğumhanesi gayet hijyenik güzel ve ilgilerdi. Yine orda yapacağım. Doktorum dışardan geliyor oraya. Hastane fiyatlarını güncel olarak öğrenen var mı?
Busragokhan0911 _dilekl ben memorialden fiyat aldım. Orada sadece doğum güncel fiyatı 20-25 bin arası değişiyor dedi.
Rumiks anonim94 15 bin diye konuşmuştuk sadece doguma gidecem memoriala doktorumun anlaşmalı hastahanesi
Elffyns smnbr ben doğum da getirilecek listesi sordum katta ki sekreter e oda doğum hane ebeleri daha iyi bilir 5. Kat dedi öyle çıktık orda ebe vardı o getirmemiz gerekenlerin listesini verdi