merylii_ Kivircikkuala ben aşılama ile kaldım şuan 4 aylık olduk göğüs hassasiyeti, uyku hali, bulantı, kaşık batması belirtilerim direkt kan verip öğrendim 14.gün öğrendim daha önce çok doğru sonuç vermiyor canım
Kivircikkuala merylii_ bende bugün çok garip bir şekilde farkettim banyodan sonra göğüs uçlarım sızlıyordu baktığımda sanki büyümüş genişlemiş gibime geldi rengi de pembeleşmiş ucu canlı pembe ondan . Normalde kahverengi ya
Munevver_kaplan_33 merylii_ ben 10. Gün verdim negatif çıktı şimdi 12. Gün sol kasık tarafimda dediğiniz batma gibi his var dün geceden beri ağrıyor bacağıma vuruyor ağrısı acaba pisklpjikmen mi böyle oluyorum bilmiyorum adet günüm de bu Çarşamba o gün mü yine test versem yoksa biraz daha bekliyeyim mi
Angel161023 Kivircikkuala ilk günden beri kasıklarımda batma hissi vardı 11. Günde öğrendim canım ben
Kivircikkuala Angel161023 bakalım benim yarın 9.gün daha aşılamadan sonraki mi iğneden sonraki günü mü saymamız lazım
Gule12 Rabim isteyen herkese nasip etsin inşlh banada benim işte bugun 5 günü ilk 2 gün ağrım wardı şuan ara ara war
merylii_ Munevver_kaplan_33 canım benim doktorlar özellikle 14 gün bekleyin diyorlar çünkü aşılama öncesi vurulan çatlatma iğnesi sonuçlarda sapmaya sebep olabiliyor eğer bi belirtin varsa biraz daha bekle tekrar kan ver inşallah vardır
Munevver_kaplan_33 merylii_ işte dedigim gibi sola kasıkta ağrı var böyle bacak bağlantı yeri de ağrıyor bacağımı katliyamiyorum bile
merylii_ Munevver_kaplan_33 yani inşallah vardır canım biraz daha bekle tekrar yap bakalım bilmiyorum oldu mu ama bazen aşılama da değil aşılama sonrası ilişkide tutuyor o zaman fa geç belli oluyor doğal olarak
Angel161023 Munevver_kaplan_33 benim öyleydi işte şimdi 5 haftalığız :) inşallah senin bebiş de tutunmuştur sana
Angel161023 merylii_ biz aşılamadan sonra sadece 1 kere ilişki yaşadık oda aşılamadan hemen sonraki gün dü