Kivircikkuala Merhaba canim, bende asilama ile hamile kaldim. 3cu defada hamile kala bildim. Allah isteyen herkese nasip etsin insallah 🤲
Simdi onumuzdeki ayin 15ni iple cekiyorum, ilk ultrason olacak bebegimin varligini gormek icin🥰
Benim ovulasyon gec oldugu icin ben 14cu gundr ogrendim, size tavsiyyem regl gununuzdrn en az 2 gun gecikme olsun sonra test yapin. Cunki dediginiz belirtiler igne yuzundendr oluyor. Benim onceki 2 asilamada oyle oldu, test yapip 1 cizgi gordugumdede uzuluyordum. Bu ay kafaya takmadim, dusunmedim, regkim geciktikden sonra test yaptim ve 2 cizgi cikti, yine inanmayip kan testide verdim oda pozitiv oldu. Isin garibi ben bu ay hicbir sey hiss etmedim, sadece yumurtaliklarimda regl agrisi var ve yuzum asiri sivilcelendi, hic boyle olmamisti. Ben ondan subhelenmistim ve gercekten hamileymisim.
Azicik sabirli olun regl gununuzun gecikmesini bekleyin. Insallah bu ay sizide rabbim sevindirir🥰