Ben de aşılama ile hamile kaldim.sizi çok iyi anlıyorum.en ufak belirtiyi hamileliğe yormak istiyor insan. Hayırlısiyla nasip olsun inşallah size de.ben de tamamen adet belirtileri vardı zaten umudumu kesmiştim adet olmayı bekliyordum. Farklı olarak kasıklarıma bıçak saplanır gibi bir ağrı girip çıkıyordu.gogus hassasiyeti adet tarihime yakın iyice artmıştı