Heidihat YigitPoyrazMomm 33+3gunluk olduk ananas kadar olduk bnde hemen 37gelsin istiyorum artık gecmiyor
YigitPoyrazMomm Heidihat dur yavrum acele etme sonu hiç iyi değil tünelin 😄❤ maşallah sağ salim kucağına alırsın inşallah😍
birogretmenhanim YigitPoyrazMomm Amin, cümlemizin bebişleri sağlıkla gelsin İnşallah. Çok şükür marul da olduk.🥬💕
fatos2404 YigitPoyrazMomm valla iyi geçiyor aslında bulantı falan yok evi süpürüp silene kadar da hiçbişey yok ondan sonra bi bel ağrısına sarıyor beni maalesef çocuum annesinin yorulmasını istemiyor besbelli 😂🫶🏻
YigitPoyrazMomm myworldd_ evet canım her hafta doguracakmiyim hissi geliyor çok güzel bisey o sağlıkla gelsin minikler insallah❤😀
Aryemuss YigitPoyrazMomm 18 gün kaldı . 37+3 Dün az hareket etti çok endişelendim .. artık psikolojik olarak dayanamıyorum 🥲 sağlıkla doğsa insalah
YigitPoyrazMomm Aryemuss yeri daralıyor canım korkma gün içinde hareket ediyorsa iyi bisey sağlıkla gelsinler inşallah insan dayanamıyor❤🤗
YigitPoyrazMomm Ebru52- yok canım ya onun için e bebekte emzirme için bilgiler veriliyor bide hastanelerde oluyor buranin tadın cikartalim ama burdan ayrilabilirsek😀