Heidihat geçer Allahin iziniyle canım sıkma canını ve maşallah güzel idare ediyorsun rabbim yardımcın olsun sağlıkla vaktinde gelsinler inşallah benimki de en son 1 hafta geriden geliyordu cuma günü kontorl günümüz birde nst var inşllah düzelmiştir ya gerçi doktorum sorun olmaz dedi ama insan yinede korkuyor