Zeynaaa0101 Korkutmak gibi olmasın ama bende öyle oldu. Geçen sene ilk gebeliğimde perşembe kontrolüm varken bir kaç gün öncesinde kalp atışı yüksek çıktı acilde hareket etmediği için serum bağlandı eve gönderdiler, perşembe kontrolümde yine nst de 180 civarı çıktı doktorum haftasını tamamlamış bebek taşikardi oluyor şenimde tansiyonun yükseliyor riske atmayıp sezaryana alalım demişti. 2 gün sonra 38+3 de doğurmuştum ve benimde uzun süreli sancılarım vardı doktorum hissetmezsin şu an diyordu ama hissediyordum. Bence sık sık takip edin ona göre ya doktorunuza ya başka doktora tekrar danışın