Ben 35+4 teydim bebeğimin kalp atışları hiç bir zaman 130 ları görmedi kalp atışları nst 120 110 en sonda 90 lara düştü doktor hemen kontrol altına alalım dedi 2 büyük serum yedim sancımda fazlaydı 50 lerde 60 oldu 1 cm açıklığım var şuan 36+4 teyim 30 unda kontrolüm var bakalım ne olucak hareketlerine dikkat ediyorum ayrıca sancım olursa hemen acile gidiyorum durum bu kilosu 2900 lerdeydi en son korkmayın benimki de az atıyor 🥹😢