Kutlu Lavinya24 ben geçen ilk defa gittim muayenesine başka bir doktorun takiplisiyim normalde. Bana kartını numarasını verdi istediğin zaman ararsın dedi. Muayeneden öncede instagramından bir şey sormuştum cevap vermişti
Lavinya24 Yaprakdokumuseverr daha küçükmüş değişebilir Allah gönlünüze göre versin sağlıcakla doğsun🥰
Lavinya24 Yaprakdokumuseverr muayene çok güzel geçti enerjik güleryüzlü bir doktor ☺️ iletişim numarasını da verdi bişey olursa yazarsın dedi bundan sonra kendisine devam edicem
Yaprakdokumuseverr Lavinya24 bende şimdiden diğer ayın randevusunu oluşturdum 😄 aşırı da yoğun maşallah böyle doktorlar çok az kaldı maalesef 🥹 hem diğer doktorlardan daha uygun muayenesi hemde enerjisi daha yüksek
Lavinya24 Yaprakdokumuseverr randevuyu kendileri gittikçe diğer muayene için oluşturmuyolar mı? Yaa gerçekten muayene ücreti çok iyi 496 tl ödedim. Doğum zamanımızda da bi sorunla karşılaşmadan doğururuz inşallah suda doğum varmış hastanede😄😄
Yaprakdokumuseverr Lavinya24 yok internet üzerinden ya da hastaneyi arayarak oluşturun hemen doluyor aytekin hanım. Evet bende suda ssvd istiyorum inşallah bakalım ilerleyen haftalarda rahmine bakıcam uygunmusun dedi merakla bekliyorum
Lavinya24 Yaprakdokumuseverr nasıl doğurucağımız kaçıncı haftada belli oluyo? Daha erkendir muhtemelen diye sormaya çekindim😃
Yaprakdokumuseverr Lavinya24 sizin ilkse son haftalarda çatı muayenesi yapılıyor normal doğum için uygunmusunuz diye. Benim ilki zorunlu sezaryen bu 2.yi normal istiyorum rahmimdeki dikiş düzelmişmi diye yine ileriki haftalarda bakıcakmış
Lavinya24 Yaprakdokumuseverr evet benim ilk olucak inşallah o zaman şimdiden hiç sormıyım daha uzun bi yolum var sizinde düzelmiştir inşallah 🙏🏼
Meryemgrcy Ben Umut Hastanesi ne gidiyordum memnun olmadığım için Medipol ’e geçeceğim. Aytekin Hanım çok öneriliyor ona gideceğiz inşallah sibel-ya
Cucu_01 Yaprakdokumuseverr ya canım tam hatırlamıyorum ama sanırım sendin pendik kart ile mi medipole gidiyordun o sen miydinnn birşey soracağım da🤭🤭🤭
Cucu_01 Lavinya24 heh süper ahahha ben şimdi başvuru yaptım olumlu kartı nasıl nerden alcsm sosyal tesise mi gitmem lazım
Senneanlarsinya Lavinya24 pendik karta yüzde kaç indirim yapılıyor acaba ben adalet bakanlığı indiriminden faydalanıyorum da %20 bize ama. Doğumda geçiyor mu pendik kart indirimi bir de?