Lavinya24 Yaprakdokumuseverr aytakin hanımın muayene ücreti ne kadar acaba? İletişim numarasını veriyor mu ilk muayeneden o çok önemli
Yaprakdokumuseverr Lavinya24 pendik kartla 496₺ düz 500 diyelim 😅 açıkçası istemek aklıma gelmedi o da doğuma yetişecekti sanırım aklına gelmemiş olabilir
Kutlu Lavinya24 ben geçen ilk defa gittim muayenesine başka bir doktorun takiplisiyim normalde. Bana kartını numarasını verdi istediğin zaman ararsın dedi. Muayeneden öncede instagramından bir şey sormuştum cevap vermişti
Lavinya24 Yaprakdokumuseverr benimde yarın randevum var aytakin hanıma ilk defa gidicem bakalım vericek mi numarasını ☺️
Mineartcc Yaprakdokumuseverr ya bir şey sorucam ben görsellerde bulmaya çalıştım ama odalarda masa yok mu ? Dogum zamanı odayı kendimiz süslemek istiyoruz ama masa göremedim hiç internette
Mevludealtungok sibel-ya canan habıma gidiyordum ama 750 lira oldu muayenesi o yüzden hasten değiştirdim memnundum ama daha iyi şuanki doktorum 🫠
Lavinya24 Yaprakdokumuseverr 18.haftamdayım daha önce medical parktaki neslihan alana gittim ama ona ulaşmak çok zor acil bişey olsa asla ulaşılmıyo numara da paylaşmıyor sadece dahili numara. Doktor bulmaya çalışıyorum
Yaprakdokumuseverr Lavinya24 cinsiyetiniz ne ☺️ anladım inşallah memnun kalırsınız buraya da yazın lütfen merak ettim bende paylaşıyor mu diye
Lavinya24 Yaprakdokumuseverr tabi yarın yazarım muayeneden sonra ☺️ erkek dediler o kadar şey okudum ki detaylıdan sonra inanıcam😄siz kaç haftalıksınız cinsiyetiniz ne?☺️
BTAU Lavinya24 canım ikili test ücreti ne kadar ödedin bende 9.haftadayım bugün kanamam oldu çok korktum hala devam ediyor ama rahimden değilmiş 🙁
Yaprakdokumuseverr Lavinya24 bende 12+5 im dün Aytekin hanım erkeğe benzetti bidahaki ay değişicek mi bakalım beklemedeyim ilk çocuğum da erkekte 😅
Lavinya24 BTAU ben fetal dna yaptırdım canım ikili üçlü teste gerek kalmadı onu yaptırınca. Çok geçmiş olsun Allah korusun inşallah bi an önce geçer 🙏🏼 çok insan yaşıyor kanamalar lekelenmeler
BTAU Lavinya24 evett bende pendik medipole başladım bugün 9.haftam doktorlarını beğeniyordum doğuma buraya karar verdim ama bugün çok korktum ağrım yok ama sadece kanama var ikinci gebeliğim ama korkuyor insan
Lavinya24 BTAU korkar tabi kanama en çok korkulan şeylerden inşallah bişeycikler olmaz. Bende çok övüldüğünü duydum o hastanenin doktorlarının yarın ilk defa gidiyorum
ozgekader sibel-ya çok memnunum iyiki tercih etmişim ben çok araştırdım en son kararım Medipol oldu iyi ki de orası olmuş umarım doğum da da memnun kalırım
Zlyha58 ozgekader kendisi benimde doktorum 3 sene önce kızımda tanıştık şimdi oğlumda devam nedense farklı seviyorum 🫠
Lavinya24 Yaprakdokumuseverr daha küçükmüş değişebilir Allah gönlünüze göre versin sağlıcakla doğsun🥰