Hayırlı akşamlar bayanlar dün ilk defa akşam acile gittim medipole aytakin hanım nöbetçiydi çok memnun kaldım kendisinden sorum şu şimdi benim 10 günlük kontrol sürem oluyor mu yine bilgisi olan var mı sormayı unuttum ayın 5ine randevu oluşturdum ama ücret talep edecekler mi merak ediyorum