Yaprakdokumuseverr sibel-ya 12+4 üm İlk doğumumu saadet hanımda yaptım şimdi aytekin hanıma gidiyorum
Mevludealtungok sibel-ya canan habıma gidiyordum ama 750 lira oldu muayenesi o yüzden hasten değiştirdim memnundum ama daha iyi şuanki doktorum 🫠
Lavinya24 Yaprakdokumuseverr aytakin hanımın muayene ücreti ne kadar acaba? İletişim numarasını veriyor mu ilk muayeneden o çok önemli
Yaprakdokumuseverr sibel-ya geçen acil gitmem gerekti hatice hanıma verdiler. Güzel açıkladı falan ama pek enerjik değil sanki 😅
Edaerdem5203 ozgekader merhaba emine hoca randevuluyum yarın ilk defa gideceğim kendisine hocayla ilgili biraz bilgi paylaşır mısınız ?
ozgekader sibel-ya çok memnunum iyiki tercih etmişim ben çok araştırdım en son kararım Medipol oldu iyi ki de orası olmuş umarım doğum da da memnun kalırım