Herseeyinasli Minikdunyam ben de dün 1-2 parça bi şey aldım kargo ödememek için peluş battaniye ekledim sepete 20 tl'ye aldım ama nohut değil. Nohutlarda vardı da ben tamamen polyester diye almak istemedim ama gayet güzel gözüküyordu ısıtır mı bilemediğimden kelebekli peluş bi battaniye ve 12 tl'ye müslin bez aldım. Bir de 16 tl'ye hamile sabhlığı vardı ihtiyacınız varsa bakın.