Minikdunyam Canım nohut battaniye dediğinden pek anlamam ben ama lcw de bir battaniye gördüm şeker pembesi öldüm öldüm dirildim yumuşacık bir de😍 26.90 mıydı neydi ben mecbur mavisini aldım istersen fotoğrafını yollarım internet sitesinde denk gelmedim çünkü 🙄