Elaylama Kızlar lcw internet sitesinden 16 tl'ye hamile sabahlık aldım. Bir de 25 tl'ye aldım. Henüz gelmedi ama bilginiz olsun daha şimdi aldım.
Elaylama Herseeyinasli Minikdunyam ben de dün 1-2 parça bi şey aldım kargo ödememek için peluş battaniye ekledim sepete 20 tl'ye aldım ama nohut değil. Nohutlarda vardı da ben tamamen polyester diye almak istemedim ama gayet güzel gözüküyordu ısıtır mı bilemediğimden kelebekli peluş bi battaniye ve 12 tl'ye müslin bez aldım. Bir de 16 tl'ye hamile sabhlığı vardı ihtiyacınız varsa bakın.
Elaylama Ahsenveannesi iki tane sabahlık aldım. 16 tl ola gri sabahlığın kodu: 7KB421Z8 29,90 olanın kodu: 7KK451Z8 Link olarak açamadım nedense
Elaylama Elaylama Ahsenveannesi Birisini buldum: https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/outlet/LC-WAIKIKI/kadin/Sabahlik/3051395/552959
Ssa Kızlar babynest bakıyorum cagan tasarimdan alisveris yapan varmi ? Yada memnun kaldığınız bir site
Tubish8709 Ssa https://instagram.com/babyclub_tasarim?utm_source=ig_profile_share&igshid=2kps5w3xxweh ben bunları beğenmiştim . Yıl sonu a kadar 100 tl kam panya. Ama almadım.
Simayyy Minikdunyam oyuncaklı pembe var 50 tl oyuncağında çok güzel yumuşacık battaniye tavsiye ederim çıngıraklı fil zaten o oyuncak 30-40 tl tek başına