Beeyzanurr Hafize123 simdi cumartesi 140-150 civarı pazartesi 290-300 civarı çıkarsa saglikli artış benim de oyleydi hadi hayırlısı
Mervs Normal artışta bide kan sonucu niye 1 gün sonra çıkmış oluyor onu anlamadım salı kan verip niye çarşamba sonuçu görüyorsun? 1 saat sonra kan sonucu çıkar hatta e nabıza düşer
Yazmelegi_ Hafize123 gayet iyi gerçi iki gün arayla da verseniz 30 dan 60 olması lazım o da iyi demek
Mervs Hafize123 e nabız yükle telefonuna 1 2 saat sonra sonucunu görürsün sağlık ocagını 1 gün beklemenin bi anlamı yok yani işin kolaylaşır o yüzden diyorum
Elifinannesi5454 Hafize123 normal canm 2 gun arayla zaten degerın 60llması gerekırkn senn 70 olms bı skntı yok ıcn rahat etsın dersen bı kan daha ver 2 katına cıkmssa skntı yok
1_Pandackk Hafize123 gayet normal görünüyor bende İlk öğrendiğim Zaman cuma 15 değerimdi Pazartesi 54 olmuştu gayet sağlıklı bir gebelikti bnce sizin değer gayet güzel takibe devam edin doktora danışın içiniz rahat olması için