Nurgul42 Fulya1993 benim betam pazartesi 73du persembe kan verdim tekrar 400 olmus.peki benim artis normal mi acaba
Buseerdem1 Hafize123 eğer 2 gün arayla verdiyseniz gayet iyi çünkü 2 günde 2 kat yükselmesi gerek 30×2 60 olur sizin 70 çıkmış
KFeyza_ Hafize123 artış iki katı olmuş belki geç döllenme olmuştur inşallah sağlıklı haberi buradan verirsiniz son adet tarihinizin başlangıcı nedir
Eflosunannesi Hafize123 bende ilk 40 civarı ile öğrendim 2 gün sonra 70 bile değildi şimdi 24. Haftayı bitireceğiizz korkmayın inşallah düşükle öğrenen çok insan var 😊
KFeyza_ Hafize123 benimde son adetin başlangıcı 20 Ekim 24 kasımda doktora gittim kese göründü daha bebek ve kalp atışını göremedik 10 gün sonra gel dedi öyle bakalım bir oğlum var Buda ikinci olacak Allahım nasip ederse🌺🌺🌺