Hafize123 Kızlar ılk beta 30 ıkıncı beta 70 çıkmış normal artışmı sizce ebe hala düşük rakam diyor korkuyorum ☹️
Beeyzanurr Hafize123 sağlıklı beta artisinin 2 günde bir 2 kati olmasi gerekiyor. Regl gecikmeniz kac gün
1palyaco Hafize123 bana normal geldi . İki günde iki katı artmalı zaten sizinde öyle olmuş . İnşallah yanlış bilmiyorumdur.
Beeyzanurr Hafize123 sali günü 30 Persembe günü 70 ise iki kat artmış oluyor normal sayiliyor. Genel manada betaniz düşük o da gec dollenmeden veya betayi erken vermenizden kaynakli olabilir
Hafize123 Hasret5506 ınsallah öyledır canum Salı verdim sonuç çarşamba çıktı perşembe Bıdaha kan verdim cuma bugün çıktı bır gün oluyor