Mervebektass Gamzealptkn ben tek doz oluyordum raporlu verilmişti bana 10 ar adet şeklinde kutularında doktor raporunu yazıp onayladıktan sonra sağlık ocağındaki doktor yazabiliyor ben yazdırıyordum yani .
Aysnrclk Gamzealptkn merhaba bende kullanıyorum 5 .ayım hamileliğimin iğneyi sonuna kadar batırmanız gerekiyor
MihribanErdem Gamzealptkn iğnenizi kese görmeden veriyor mu doktor çünkü benim doktorum kese görmeden vermem demişti devlet hastanesi de kalp atışından sonra verelim dedi beklemedik tabi biz başladık ama
Gamzealptkn MihribanErdem yok kaç tane doktora gittiysem hepsi de hcg poztf görünce hemen iğne başlıcaz dedi kanamam var diye hemen başlayamadk kimyasal olablr ddi 6 gn snra başldk
Minik_Aras Gamzealptkn ben kullandım günde bir doz ilk 3 ay gebelik başlangıcı diye giriliyor raporlu olursa rapor ilacın tamamını karşılıyor 3 aydan sonra yeniliyor ona göre tam 9 aya uygun rapor oluşturun
orkide123p3t Gamzealptkn etini ellerinin arasına alıp sıkıştır biraz ve 90 derece açıyla dik şekilde vur tamamı girmesi gerekiyor acımıyor o kadar zamanla alışırsın canım benim