Sematurann Gamzealptkn günde 1 defa kullanıyorum. Ben sağlıkocağında da yazdırıyordum ama bu ay kadın doğum doktorum raporunu çıkardı 3 kutu yazdı. Yani bir dahaki kontrole kadar yetecek kadar. Kadın doğum doktorları artık raporunu çıkartabiliyor.
Sematurann Gamzealptkn ben ikisini de kullanıyorum. 2 düşüğüm var pırtılaşma problemim olduğu için doğuma kadar da kullanmaya devam edeceğim
orkide123p3t Gamzealptkn sağlık ocağı ilaç raporlu olduğu için yazabiliyor tabi günlük bir tane atıyorum
Gamzealptkn orkide123p3t bnde rapor çıkrdm aile hekimine yazdrdm rapor sisteme düşmedi biley olursa ararz ddi eczane bugn 2. Kez yaptm iğneyi baya yakıyo mideme vuruyo ağrısı iğneyi sonuna kdr sokmak mı lazm yoksa ilacın deri altına girmesi yeterli midir
Smy38 Gamzealptkn doksan derece açı ile vur vurmadna önce kolonya pamuk ile temizle iki oarmagin ile iyice sık yeri iğneyi batir çoğunu hızlıca sık sonra hemen çek acimiuor.vura vira öğrendim ben
Aysnrclk Gamzealptkn merhaba bende kullanıyorum 5 .ayım hamileliğimin iğneyi sonuna kadar batırmanız gerekiyor
orkide123p3t Gamzealptkn etini ellerinin arasına alıp sıkıştır biraz ve 90 derece açıyla dik şekilde vur tamamı girmesi gerekiyor acımıyor o kadar zamanla alışırsın canım benim
Smy38 Gamzealptkn ben ilk aydan beri kullanıyorum canım.rapor çıkardı kadin doğum.sonra ücretsiz aldım hep rapor süresi bitince aiel hekimime yenilettim yine ücretsiz aldım günde bir kez vuruyorum
Gamzealptkn Smy38 ilacı hızlca verince çok acıdı dün bugn daha yavaş verdm daha az acıdı ama hiç morarma flan olmadı
sukran0046 Gamzealptkn para ödemiyorum kadın dogum uzmanım rapor çıkardi,saglık ocagı doktorum yazabiliyor ignem bitince günde 1 doz uyguluyorum karnımdan
Sibsibella Benimde bir yıl süre ile raporlu, bittikçe sağlık ocağında yazdiriyorum ücret odemiyorum ilk öğrendiğim haftadan başladım 20 haftalık olduk çok şükür
Gamzealptkn Sibsibella bnm daha 111 geldi hcg yarn tekrr vercem yüksekmiş mi diye bakcam iğneye de dün başladm daha inşallah benmde sağlıkla ilerler
MihribanErdem Gamzealptkn iğnenizi kese görmeden veriyor mu doktor çünkü benim doktorum kese görmeden vermem demişti devlet hastanesi de kalp atışından sonra verelim dedi beklemedik tabi biz başladık ama
Nazcelkk 1palyaco ben rapor çıkarttıramadım eğitim araştırma hastanelerinde kalp damar doktoru yazıyor dediler. Randevu da bulamadım. 4 Ay oldu hala rapor yazdıramadım
Aysnrclk Gamzealptkn merhaba iyi akşamlar bende kullanıyorum günlük bir tane .rapor çıkartıyorsun bitiğinde alabiliyorsun daha uyguna gelmiş oluyor ama o bile pahalı oluyor