Zehraumut Gamzealptkn bende kullanıyorum oksapar 4000 ilk kadın doğumum da yazıyor sağlık Ocağı doktorum da yazıyor ben iğneye para vermiyorum raporlu olduğum için hergün bir kez yapıyorum aynı saatte
Patito__ Gamzealptkn ignenin dozunu dr ayarlar cnm. Ayrica ben kadin doguma yazdirmistim raporda isterseniz o cikarir.