Nihtz bu benim de başıma 35. Haftada geldi. Doktor 2052 gram ölçtü, biraz beslen dinlen falan dedi. Çok kafama taktım çok üzüldüm. Başladım güzelce ona ne kg aldırıyorsa yemeye. 1 hafta sonra muayene gittik 2500 gram olmuştu yarım kg nerdeyse😀 aşırı şaşırmıştık oh demiştik. Sonraki 2 hafta aynı şekilde beslendim farksız, bu sefer her hafta 150-200 gram aldı. Ama ben birden yarım kg aldığını düşünmüyorum tamamen ölçümle alakalıydı bence😀 karın çevresini nasıl ölçtükleri ile alakalı olmalı😀 şimdi 37+4 ve 2750 gram bakalım biz de inşallah 3 kg üzerinde doğar da bi oh çekeriz😀 niyeyse 3 kg altı doğarsa kafama takacakmışım gibi geliyor 😀