NewMomm1 canım benim de 36 hafta 2.300 kilosu bir hafta sonra yani 7 aralıkta sezaryene alacaklar aynı ihtimallleri bana da söylediler perinotolog doktorum bebekte anomali de olabilir dedi 2 buçuk kilomun altında olduğu için bir kaç gün küvezde kalabilir dedi ben hiç korkmuyorum asla olası kötü ihtimalleri düşünmüyorum bile kendini her zaman pozitif tut üzülme rabbim sağ sağlim kavuştursun bizi yavrularımıza