NewMomm1 of aynı şeyleri düşünüyoruz seninle. Ama bide şöyle bişey var tüm organlarının gelişimi durumu iyiyse kilosunu da fazla kafaya takmamak mı gerekir acaba? Daha bi kaç hafta var doğuma illa kilo alır 3 olur mu acaba ? 36+0 da 2500 olmuş kilosu. Bacak boyu kafa çevresi kilosu haftasına göre güzel dedi ama karın çevresi niye gelişmemiş dedi doktor. Bende üzüldüm sonra demekki yapısı zayıf ve uzun bi bebek olacak dedi babası da öyle zayıf uzun. Kan akımı normal herşeyi normal ama karın çevresi haftasına göre biraz küçük dedi. Bekleriz sıkıntı yok nst güzel bekleriz dedi doktor. Ama insan kafaya takıyor 😣 kabak çekirdeği badem ıspanak balık falan yiyorum şimdi işe yarayacak mı bakıcaz 37+3 te tekrar kontrol var bakalım kaç çıkacak kilosu