NewMomm1 herkese söylüyorum, mutlaka araştırın tabi ki ama gerçekten ekstra yediklerinizin bebeğin kilosuna bir etkisi yok. bebeğin oluşmaya başladığı an potansiyel kilosu bellidir. sen onun üzerine en fazla 100-200 gram koyarsın. ha tabi ki kötü beslenirsen bebek olumsuz etkilenebilir. ama günlük beslenme alışkanlıklarınızın 300-400 kalori üzerine çıkması bebek için yeterde artar. gerisi sizde yağ ve kilo olarak kalır:)
bebek gelişimini tamamlayabilmek için gereken tüm vitaminleri kalsiyumları sizden karşılayacak zaten. doktorlar bol bol peynir tüketin, yoğurt tüketin derken aslında sizin için söylüyor. bebeğe giden vitaminlerin yerini doldurasınız diye.
ben kendim 2 küsür kilo doğmuştum üzerine bir de hastanede kaldım. ama hayatım boyunca hep güçlü, fit ve sağlıklı oldum. boy olarak ortalamanın üzerindeyim. o yüzden kendi hamileliğim süresinde kilo konusunda takıntım olmadı. fazla yiyeyim diye de kasmadım hiç. çok şükür her şey yolunda. siz de içinizi rahat tutun lütfen. sağlıklı ve dengeli beslenmeye devam😍🤌