NewMomm1 ben de dün muayene oldum 36+0dım bebeğim 3300gr geldi 32. Haftadan bu yana böyle önde gidiyor. Beslenmenin etkisi tabiki var. Yengem diyetisyen onun önerisiyle 8. Aydan itibaren her gün 2 yumurta, 2 ceviz, 1-2 muz ve 1 büyük bardak süt mutlaka tükettim. Daha 20 günümüz var bence bu evrede eğer biraz daha kilo alsın istiyorsanız siz de her gün sıkı beslenin bebeğiniz her hafta zaten 400-450 gr alacak bal gibi gelişecek strese girmeyin 🩵