NewMomm1 1 hafta küvezde kaldı. Çok hızlı nefes alıp veriyordu, ciğer problemi yaşamıştı. O zamanlarda Pandeminin başıydı. Korona Martta başladı, Nisanda benim doğumum olmuştu. Bir hafta boyunca göstermediler bile. O bir haftalık süreçte ben hem ağlıyor, hem iyileşmeye çalışıyordum. Bir hafta sonra çıkış verildi. Artık kucağıma alıp, evimize götürecektim. Üstün değiştirdim. Göbek bağı bile düşmüş şekilde gelmişti 🥲 hastanedeylen ona hep anne sütü göndermiştim. Sağdıkça, eşim atlayıp arabaya gidiyordu. Ona da göstermiyorlardı. Öyle bir sürecim olmuştu :) Şimdi 3,5. Yaşında..
gören maşallah demeden geçmiyor. 🤲🏻❤️