Sedser necati bey var bende ilk kez gittim ona kontrollerimi zekai tahirde yaptirdim özlem hanım vardı bebeği bile göstermedi bilgi vermedi necati bey prf. Olarak geçiyor zaten benim sağ böbreğimde büyüme varmıs bu zamana kadar kimse fark edemedi o fark etti ama bebişi göstermedi malesef . Orda gösteren sadece selen yaman oldu telefonla resmini bile çekmistim hatta