Mehtapp06 Emell sezaryen olursa fark mı çıkıyor çünkü benim ilk hamileliğim şu an hiç bir şey belli değil
ayseozbek Ssraa 12.haftamdayım suanlik memnunum ama burda o çok kötü şeyler okuyorum hastane ile ilgili açıkçası korkuyorum😭
Ssraa ayseozbek o yorumları da biraz dikkate almakta fayda var bence☺️ eğer gidebilirsen cebeciyi tavsiye ediyorlar ankara tıp olarak geçiyormuş sanırım
Ssraa ayseozbek o yorumları da biraz dikkate almakta fayda var bence☺️ eğer gidebilirsen cebeciyi tavsiye ediyorlar ankara tıp olarak geçiyormuş sanırım
Ssraa ayseozbek yaa bana da çok öven oldu uzak olduğundan gidemedim işte demek ki nasip biraz bu işler
ayseozbek Ssraa tabii işte insanın kafası karışıyor memnun olan da var olmayanda. Rabbim iyi insanlarla karsilastirsin insallah
Seva Ben natomed hastanesine gidiyorum doktorum şahap hoca ve çok memnunum harika bir doktor bebegin herseyini detaylı olarak söylüyor tavsiye ediyorum valla
Emell Mehtapp06 yok yok. Ben de yazdıktan sonra o normal kelimesine takildim.yani medikalin kendi hazırladığı standart anlamında normal doğum paketi demek istedim. Içerisinde sezeryan epidural hepsi dahil.