Ebrun Hamilelikte hangi hastaneye gittiniz hangi doktor iyi inceleme yapıyor acaba bilgi verirmisiniz 😊
Aski Ebrun 100. Yıl hastanesi Elif hanım çok tatlı bi bayan gerçi daha iki kez gittim ama ilk tanıştığımız da çok samimi geldi bana
Eminer Ebrun ben 12 cd ye gidiyorum hastaneyi pek begenmiyom ama doktorum cok iyi ilgili eh gülu seven dikenine katlanir misali hastaneyede katlaniyoruz
Gizemkeskn Ebrun işini severek yapan nadir doktorlardan instagramına girip bir bakın derim bayağı ilgileniyor öyle baktım git hadi gibi değil rahatlatıyor bayağı bende bu cuma kalp atışına gidicem bayagı heyecanlıyım 😍
Ebrun Aski bazı doktorlar azarlıyor suratları beş karış oluyor mesela ben Sincan 12 Cad gidiyordum oradakiler böyle ne cevap verıyorlar nede adam akıllı gördüklerini söylüyorlar o yuzden düzgun bi doktor lazım canım
Kosmerim Gizemkeskn 16 haftaya kadar hocamdaydm ama O kdar kısa ce hızlı sürüyordu ki bilgilenemiyordum. Alanında iyi olup olmadığını bilemem (Doğum yapan doktor arkadaşım memnun kalmadı sezeryandn) şimdi orda başka hocama gidiyorum çoook memnunum ☺️