Sevgisss prensesannesi_2227 ya maşallah benim bebeğimde 36 haftalık 2180 kilosu sancı var açıklık yok zaten ilk gebelikte sezaryen olduğum için buda zorunlu sezaryen yarın karar verilecek inşallah sağlıkla doğar küveze girmez
OguzMoms Zulfiye06 Kuveze girersede üzülmeyin sağlığına kavuşup kucağınıza alırsınız inşallah sizde bebisinizi 🌸
yagmurrrra Zulfiye06 inşallahh aslında küvezin zamanlada bi alakası yokmuş kimi bebek 38de doğup küveze giriyor önemli olan gelişimini tamamlamış olması. İnşallah sağlıkla gelir bebeğiniz🙏🏻
Ayseecihangir Zulfiye06 ya bende aynı şeyi yaşadım bugün geçen hafta 2800 bu hafta da 2800 farklı doktorlar ölçtü kafam karıştı doktor oynama payı var falan dedi ama içim rahat değil yani
Ayseecihangir Zulfiye06 37 oldum canım bugün devlette takipli olmayı bu yüzden sevmiyorum hepsi farklı bişey söylüyo
Gulbahar47 Ayseecihangir Evwt ya benim sürekli gittiğim doktorum bi tık geriden geliyor dedi acil katındaki doktor gelişim geriliği var ve bacak boyu kısa dedi yani benim doktorum neden söylemedi o zaman. Bunu insanı çok korkutuyorlar
Gulbahar47 Zulfiye06 bana da bugün gelişim geriliği var dediydi canım 36+0 şuan karın çevresi 3 hafta geride kalmış dendi sorun olur mu perinatalojiye git dediler ben de korkuyorum biraz
Zulfiye06 Gulbahar47 canım beni gerilikten yatırdılar işte … benimki şekerden gelişmiyormuş sebebini araştırıyorlar ilk . Şimdi şekerimi düşürmeye çalışıyorlar . 3 gündür hastanedeyim 😔