Zulfiye06 36 da iyi bir hafta bende şuan da 36 haftadayım korkma küveze gircek diye onun saglıgı için küvez daha iyi ki dr da küveze koyma geregi duyyor küveze gircek korkusu neden herkeste var tek bizim bebeklrimiz kalmıyor veya keyfinden küveze girmiyor saglıklrı için yatsa bile en fazla 1 hafta kalır düsüncesindeyim 37.38 de zaten tamamen gelişiyorlar canm bu konuda kndini kasma gelişmiyor diyorsun bebis dogmalı içinde gelişme yen bir bebek ne kadar saglıklı olcak dua et yani inşallah saglıkla doğar küveze de gircek korku şunu aklından cıkar onun saglıgı için inşallah saglıkla alırsn kucagına 😇