Zulfiye06 Gulbahar47 canım beni gerilikten yatırdılar işte … benimki şekerden gelişmiyormuş sebebini araştırıyorlar ilk . Şimdi şekerimi düşürmeye çalışıyorlar . 3 gündür hastanedeyim 😔
prensesannesi_2227 kaju765 vala 46cm di boyu doğdugunda sınırda pramatüre dediler pramature kyafet gyodu 3 ayda boy atmaya bsladı gercı mınyon bebek bnmkı 3 yasnda suan hala mınyon 😁
Sevgisss prensesannesi_2227 ya maşallah benim bebeğimde 36 haftalık 2180 kilosu sancı var açıklık yok zaten ilk gebelikte sezaryen olduğum için buda zorunlu sezaryen yarın karar verilecek inşallah sağlıkla doğar küveze girmez
esmos27-e Zulfiye06 bende 36+4 te doğum yaptım canım iki ciğer geliştirici vurdular sezeryan ile aldılar çok şükür hiç girmedi küvöze