_Hulya7106 ilk hamileligimde de topalm 10 kilo almıştım 73 le doğuma gittim.simdi düşünün 73 le hamile kaldım alalhtan az aldım 80 ne yaklaştım bunkilolari naisl vercm hc nilmiyirum zaten çok zayf degildim yani hamile kaldığımda.ama öle aşırı kilolu gozukmuyirum Allah’tan karnım belirgin sadece oda top gbi ztaen erkek olması hasebiyle😅ama yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum gereksiz boş şeyler yerine çocuğa katkı sağlayacak şeyler araştırıp yiyorum sebze meyve bol tüketim👍