Halilesma birisi 30 küsür hafta 4 kilo almış şaka mı 😂😂 sorunlu olan biz miyiz şoklardayım şuan yesem diycem durmuyor bogazım alırım tabi yok anam vallaha günde iki öğün adam akıllı zor yiyorum arada meyve atıyorum ağzıma bide günde bi kere çikolata yiyorum bu aldığım kilo anayı danayı gecıyor 😂 millet nasıl az kilo alıyor çözemedim neyse biz azimli olursak direniriz az öz sağlıklı beslenme seni bulup son haftalarında sorcam 😂 kaç kilo aldın diye ben bulamasam sen byl beni 🤣🤣