miniklerinannesii00 31+1 haftalık olduk. 58 ile başladım 74 kilo oldum. Ama sadece göbeğim aldı kendim kilo almadım.
Melek__55 _Hulya7106 60la kaldım şuan 65im ama eli beşe düşmüştüm ilk üç ayda yani toplam on kilo mu almış oluyorum 🙄 beş mi verdiğim kiloları ne yapcz😂
_Hulya7106 Melek__55 sağ saglim gelsinler bebişler inşallah da veririz doğum sonrası inşallah tek temennim daha fazla almamak 😂
Snm06 _Hulya7106 ay bende 22+4 um 52yle hamile kalmıştım şuan 58 im🥹🥹 nasıl bu kilo aldım hiç bi fikrim yok
mombarbie_ _Hulya7106 26+2 yim 42yle gebe kaldim doktorum sen 20 kilo aslanda olur demişti o kadar alacağımı düşünmüyordum ama 11 kilo aldım şuan 53üm😅
_Hulya7106 Mihriii-98 ben 20 haftam olmasına rağmen sana yaklaştım 🥹 hızlı kilolar ah ah neys tek sağ saglim gelsin bebişler de veririz heralde 😂
Aybarssmom_ _Hulya7106 inşallah canım artık düşünmeyi bıraktım zaten saldım kilo sorunum hep vardı evlenmeden önce 86 kiloydum 59a kadar düştüm yine yaparım inşallah 🤩
mombarbie_ _Hulya7106 hayatı boyunca hiç kilo alamayan biriyim bu bile fazla geliyor dogumdan sonra kalır inşallah birazı 😅
_Hulya7106 Aybarssmom_ ben 50 kilolardaydım herkes kilo al diye baskı yapar yesem de alamazdım bekarken evlendım gene aynı zayıfsam 53 ile hamile kaldım 20 haftada 60 oldum şaka gibi yesem alsam bu kadar zoruma gitmez azcık yemeyle neye döndük 😂😂