_Hulya7106 ay bende aynı gerçekten hicbirsey yediğim yok 49 la kaldm 20 haftalık olduk 4 kg almisim aşırı kötü hissediyorum hiç karbonhidrat almıyorum çorba ve sebze tarzı hafif besleniyorum şekerli şeyler abur cubur da yemiyorum sadece günde bir kere abartmadan tatlı tuketiyorum ona ragmen almışım bide herşeyi yesem ne olurdum bilemiyorum altı üstü hafif şekilde 2 Ogün yapıyorum iştahsız şekilde o da